Solea

Spread the love

Tato stránka byla strojově přeložena a čeká na korekci redaktorem.

Na východ od Marathasa, SOLEA region rozkládá na hlavní silnici do Lefkosia, zajištění jeho popularitu jako jednodenní výlet a víkendový cíl pro obyvatele hlavního města. Postupně méně kopcovitý dále na sever a na východ budete cestovat, region je oblíben především pro svou vesnického života, a jeho bohatství malovaných kostelů. Hlavní vesnice Kakopetria , má dost hotely, restaurace a služby, aby bylo dobrou základnu, z níž k prozkoumání.

Kakopetria

Kakopetria sedí obkročmo na řece Karyotis na hlavní B9 cestě k Lefkosia, 50 km od hlavního města, a spojenci pohodlí hotelu, restaurace, banky a čerpací stanice s docela (a nyní) a chráněné staré město uliček a rozpadající se domy. Práce s turisty na vrcholu sezony, ale hezká a relaxační kolem hlavního náměstí, má soundtrack šeptání nebo řvoucí vody, v závislosti na tom, kde v obci jste.

Jméno „Kakopetria“ znamená „špatné kameny“, odvození, jak se říká, z mnoha velkými kameny smetla z Olympos v pravěkých dobách, které můžete stále vidět v základech některých domů. Jeden takový kámen („Kámen pár“), měl pověst pro podání hodně štěstí novomanželům: budou chodit kolem své základny, vylézt na něj a něco si přej. Že pověst byla poněkud utrpěla újmu, když se kámen posunul, zabil mladý pár v procesu (to má protože been podpořen betonu a kamene).

Jen pár dobře značených kilometrů jihozápadně od Kakopetria podél F936 stojí další z regionu deset UNECO světového kulturního dědictví UNESCO kostely, Agios Nikolaos TIS Stegis (St Nicholas střechy). Ujistěte se, že jste navštívit během otevíracích hodin – to je zcela oplocen, a nebudete mít ani pohled na něj ze silnice. Stavba kostela je nemocný-a-ready, nevyvážený vzhled, pobízet spekulaci, že jedenáctého století zedníci, kteří to postavené nebyly zcela do zaměstnání. Příkré šikmé střechy, přidal se k ochraně časné cross-in-čtvercový budově z drsné zimní počasí, vedl k názvu. Kostel byl kdysi součástí kláštera, ale zbytek budovy zmizela na konci devatenáctého století. Obrazy se pohybují od jedenáctého do sedmnáctého století, a proto představují pozoruhodnou historii vývoje byzantského umění. Nejstarší obrazy (například Přeměňování a Chov Lazaros , jak brzy jedenácté století) nemusí vypadat jako působivé a barevné jako ty později, ale jsou nesmírně důležité. Poznámka: číslo v životní velikosti svatých v lodi a narthex, a větší-než-život-velikosti Mikuláš ve vchodu do diaconicon (komoru na jih apsidy, v němž se knihy, roucha a žádné nebo použita ve službách jsou uloženy). Podívejte se také na obrazu svatého Petra na jednom z východních pilířů podporujících kopuli, a zejména pro sgrafity (inkoustem), napsal ruský mnich a na počátku cestovní spisovatel Basil Moscovorrossos v roce 1735, ve kterém uvádí své nedávné cesty v daném regionu – vandalismus, to je pravda, ale zajímavé vandalismus nicméně.

Nejosamělejší nádraží

Jak budete cestovat na sever na B9 ze srdce hor Troodos směrem k Lefkosia, řetězec vesnic se prezentují, jak sedí na svazích s ostrými chocholatý kopců, jejich domy hluboko ve stromech nebo posazený na hřebenech – zejména Galata s mnoha let balkonové domy a několik starých kostelů, všechny stojí za zmínku, ale zájmu především nadšence. Další 6km vás přivede k EVRYCHOU , s hojným vesnice, mimo hlavní silnici, unikátní na ostrově za to, že železniční stanici. Evrychou stanice je ve skutečnosti jedním z mála pozůstatkůkyperské vlády železnice (CGR) , postavené britskými úřady spojit přístavu Famagusta k Lefkosia a měděných dolech na severozápadě. 2 stop 6 palců rozchod linka nebyla hospodářský úspěch a byla postupně zrušena dolů mezi 1932 a 1951 Odd budov a kousky vybavení přežití, zejména v severní části Kypru. Nicméně, v roce 2004 bylo rozhodnuto o obnově Evrychou stanice, dláždit cestu k němu a otevřít muzeum CGR. Dosavadní pokrok se zdá být podstatné na obnovu, ale ne na dlažbě nebo muzea. Je to velmi jasně označeny, ale cesta k němu je málo více než jedné skladby, by vyžadovalo 4WD, a byl v době psaní, uzavřené.